Értékelje a céget!
17 találat 1 | 2

Corvette 97 Hajóépítő, Javító és Szolgáltató Kft.

Cím:
4450, Tiszalök Külterület Ipartelep
fax:
42/278-235
telefon:
42/278-235
Tevékenység rövid leírása:
A Corvette 97 Hajóépítő, Javító és Szolgáltató Kft. üzeme 1964-ben alakult meg. Alacsony áraink és főleg megbízhatóságunk, magas minőségi színvonalunk országszerte ismertté váltak, és a megrendelések volumenének ugrásszerű emelkedésével üzemünk intenzív fejlődésen ment keresztül.

FPC Kft.

Cím:
2040, Budaörs Réz utca 4.
telefon:
23/440-078
telefon:
23/440-078
Tevékenység rövid leírása:
Cégünk hajóépítéssel foglalkozik. További információkért látogasson el weboldalunkra!

Vízvonal Kft.

JEANNEAU MAGYARORSZÁG- Adex Yachting

Balatonfüredi Yacht Club

Cím:
8230, Balatonfüred Zákonyi Ferenc u.2.
telefon:
87/580-294
fax:
87/580-294
Tevékenység rövid leírása:
Az angol tapasztalatok alapján a magyar főurak egy csoportja 1867. március 16-án megalapította Balaton-Füredi Yacht Egylet néven hazánk első vitorlás klubját.

A klub elnöke gróf Batthyány Ödön lett, aki Angliában vitorlázott és versenyeket is nyert.

Az egylet megalakulásáról a BellBell s Life és a Hunts Yachting Magazine is beszámolt Angliában.

A hazai vitorlássport szárnybontogatását segítette az a tény, hogy egy angol hajóépítő, Richard Young 1881-ben, a mai klubházunk melletti téren épített műhelyében, elkezdte építeni az első vitorlás hajókat. 1882-ben már sor kerül az első hazai vitorlás verseny megrendezésére.

1884. szeptember 14-én megalakult a Stefánia Yacht Egylet herceg Esterházy Mihály commodorságával. Az Egylet kötelékében 25 nagy jacht, 30 csónak és 3 motoros hajó tartozott. Klubháza, mely Hausszmann Alajos tervei alapján készült, a mai Vitorlás étterem volt. A vitorlás klubélet és a versenyek rendezése rendszeressé váltak.

1912. június 24-én az Egylet a Magyar Yacht Club veszi fel, de a következő évben már ez a név is változik, hiszen a belügyminiszteri engedéllyel és a király által is jóváhagyva, az a Királyi Magyar Yacht Club (KMYC) nevet veszik fel. A KMYC versenyzői vesznek részt először olimpián vitorlázásban, 1928-ban, Amszterdamban. A hazai versenyek és a közben kialakult bajnokságok egyik kiemelkedő vitorlázója volt Heinrich Tibor. A KMYC vitorlázójaként az 1936-os berlini játékokon, Kielben, a 7. helyet szerezte meg, 1937-ben a Zürichi Yacht Club által rendezett EB-n 22-es binnen jolle osztályban 3. helyen végzett (legénység: Éder R. és Schimert P.).

A második világháborút követően 1948-ban a Belügyminisztérium minden társadalmi szervezetet feloszlatott, így történt ez a KMYC esetében is. A klubház és az ingatlan kezelői jogát a Balatoni Hajózási Munkás Sport Egyesületnek adta át. Ennek a klubnak az alapítója és szervezője Németh István volt, aki az 1948-ban megalakult Országos Társadalmi Vitorlás Szövetség elnöke is lett. 1951-ben az egyesület neve Balatonfüredi Vasas SC lett. A balatonfüredi klub és versenyzői nagyon sokat tettek ezekben az időkben a magyar vitorlássportért. Ebben segítséget jelentett a füredi hajógyár is, mely több hajóosztály hazai gyártásával tette lehetővé a sportág fejlődését, itt építették ill. fejlesztették a Kalóz, a Csillaghajó, a műanyag Finn, a Moly, a Dragon, a Cadet és a Soling típusú hajókat.

Itt kell megemlíteni egy történelmi eseményt.1955-ben a Nemere II. 75-s cirkálóval Németh István és legénysége olyan időrekordot ért el, melyet az elmúlt 50 év alatt, a mai napig nem tudtak megdönteni.

1964-ben az egyesület a mai klubházba költözött és nevét újra hozzáigazította a hajógyáréhoz és felvette az MHD Vasas nevet. A 60-as és 70-es években sok füredi versenyző szerepelt a vitorlázás élvonalában, a válogatottakban. A 80-as évektől kezdődik az utánpótlás képzése szervezett formában, sportiskolai keretek között.1985-ben a hajógyár neve ismét változik, így az egyesület új neve Ganz Hajó Balatonfüredi SE lett.

Az utánpótlás elkezdi szállítani az eredményeket és a fiatalok felzárkóznak a felnőttek mellé. Az egyesület évről-évre feljebb lép az egyesületi ranglistán.

1990. április 22-én az egyesület közgyűlése új alapszabályt és új nevet szavazott meg, megalakult a Balatonfüredi Sport Club, mely hat szakosztályt foglalt magában. Az egyesület elnökének egy vitorlázót, Simon Károlyt választották meg. A vitorlás telep kezelői jogát a klub ekkor kapja vissza a hajógyártól. Ez azért fontos, mert a változások szele miatt érezhetővé vált, hogy az egyesület el fog szakadni a hajógyártól. A kezelői jog visszaadása egy hosszú bírósági procedúrát eredményezett, melynek a végén a Legfelsőbb Bíróság az egyesületnek ítélte azt.

1996-ban a Sporttörvény a sportingatlanok egy meghatározott részét a kezelők tulajdonába adta. Ennek a törvénynek köszönhetően a BSC lett a tulajdonosa a vitorlás telepnek, a focipályának és még egy területnek. A vitorlázók az önállósodás gondolatát vetették fel, mellyel a változó társadalmi helyzethez igyekeztek gyorsan igazodni. Hosszú előkészítő tárgyalások után, a vízi túrázókkal együtt, a vitorlázók kiváltak a BSC-ből és megalapították a Balatonfüredi Yacht Club közhasznú szervezetet. Elnöke Lettner Adorján lett, a BYC pedig tulajdonába kapta a vitorlás telepet, a rajta levő épületekkel, és a szakosztály tulajdonát képező versenyhajókat. Igaz ehhez javasolnunk kellett a Sporttörvény módosítását, melyet a parlament el is fogadott.

A BYC-et ezek után a gyors fejlődés jellemezte: hajóparkja megújult, az utánpótlás képzésére programot indított, számítógépes könyvelést vezetett be, az adminisztráció és a szakmai munka segítése érdekében modern gépekkel szerelte fel irodáját, apró területi fejlesztések után egy 70 hajós új kikötőt épített, az olimpiai és nagyhajós osztályainak létszámát növelve 2004-ben tizedszer lett első az országos ranglistán. Több projectet dolgozott ki és javasolt a területi fejlesztésre, mely minden esetben érintette a szomszédos önkormányzati területet is.

Az egyesület fiatal edzőket foglalkoztat, akiket folyamatosan segít a szakmai továbbképzésben. A BYC utánpótlás nevelése országosan a legjobbak között van, szép eredményeket érnek el külföldön is.

Versenyrendezői csapatot képezett ki az egyesület, akik a BYC versenyei mellett a Magyar Vitorlás Szövetség és más klubok rendezői munkájába is besegítenek. 1999-ben a BYC nagy sikerrel rendezte meg a Cadet Európa Bajnokságot, 2004-ben Magyar DN Osztályszövetséggel a DN Európa- és Világbajnokságot, 2006-ban társrendezője lesz a Balatonfüreden rendezésre kerülő Cadet Világ Bajnokságnak.

Az egyesület komoly sportdiplomáciai tevékenységet fejt ki, tagjai közül vannak, akik nemzetközi vitorlás szervezetek vezetőségében tevékenykednek, de képviselőik dolgoznak a Magyar Vitorlás Szövetség elnökségében, az MVSZ bizottságaiban és osztályszövetségeiben is.

J+J Vízisport Kft.

Cím:
2000, Szentendre Dobogókő út 2
fax:
2401159
telefon:
2401159
Tevékenység rövid leírása:
A J+J Vízisport 1994-ben kezdte a motoros hajók forgalmazását Magyarországon. Szentendrei úti telephelyünkön talán az ország legnagyobb használt sport- és lakóhajó készletével várjuk ügyfeleinket.Míg kezdetben főleg a használt hajók voltak előtérben, úgy néhány éve fokozatosan áttevődött a hangsúly az új hajók értékesítésére. Elsőként a Bayliner magyarországi képviseletét kaptuk meg, melyet a Maxum és a Regal gyár képviselete követett. Ezeknek az amerikai hajógyáraknak a sporthajói és kisebb lakóhajói igen ismertek és közkedveltek.Sokáig hittük azt Magyarországon, hogy a motoros hajógyártás hazája Amerika. Az utóbbi néhány évben került a figyelmünk középpontjába Olaszország, ahol a Gobbi és Azimut hajókat gyártják. Az amerikai márkaképviseletek mellett a J+J Vízisport lett ennek a két nagy hajógyárnak a magyarországi kizárólagos képviselete is. Így teljes lett hajóink palettája, míg az amerikaiak a kisebb sport és lakóhajókban, addig az olaszok a nagyobb lakóhajókban, a sunbridge-es és flybridge-es jachtokban erősek.Ügyfeleink körében megnőtt a nagyobb hajók iránti kereslet, amelyeket nem Magyarországon, hanem tengerparti kikötőben állomásoztatnak. Ezeknek a hajóknak nem csak az értékesítését, hanem teljes körű ügyintézését, és szervizét is ellátjuk.Kedves ügyfeleink az általunk forgalmazott hajókat hazai és nemzetközi hajókiállításokon is megtekinthetik.

Adex Yachting Kft. / Jeanneau Magyarország

Cím:
1136, Budapest Tátra u.12/a
telefon:
270-0017
:
270-0017
Tevékenység rövid leírása:
VITORLÁS ÉS MOTOROS HAJÓK!

Online Szakmai Telefonkönyv, cégregisztráció ©2005-2018
Minden jog fenntartva!
Magyarország térképes cégkeresője, útvonaltervező, tudakozó, online telefonkönyv:
Kft, Bt, NYRt, Zrt. kereső.