Értékelje a céget!
24 találat 1 | 2 | 3

IFUA Horváth & Partners Kft.

Cím:
1119, Budapest Fehérvári út 79.
fax:
382-8889
telefon:
382-8889
Tevékenység rövid leírása:
A Horváth & Partners Csoport nemzetközi tanácsadó cég, amely több mint tizenöt éve kínál különböző ágazatokban tevékenykedő szervezetek számára magasszintű és jövőbe mutató vezetési megoldásokat.

"Ne legyen meglepődve, ha majd azt látja, hogy a munkatársai korábban mennek haza. Ez abból is adódhat, hogy hatékonyabbá váltak, miután együtt dolgoztunk Önökkel. Persze ez csak egy feltételezés.
Kollégái a felszabaduló idejüket az ügyfelek jobb kiszolgálására is használhatják."
Együttműködésünk során vállalata piac- és eredményorientáltabbá válik, ugyanakkor szabadsága nem korlátozódik. Csodát ne várjon tőlünk! De azt elvárhatja, hogy feltételeinek eleget tegyünk, helyes döntéseket hozzunk,
és megfelelően kezeljük ezeket a döntéseket. Részünkről egy olyan munkacsoportra számíthat, melynek tagjai éppoly tapasztaltan járnak el, mint amennyire nem konvencionális a gondolkodásuk. Tanácsadóink szorosan együttműködnek Önnel a legfontosabb üzleti területeken, hogy élenjáró megoldásokat fejlesszenek ki és beépítsék ezeket a szervezet működésébe. Szakembereink felkészültek arra, hogy megoldják a problémáit a stratégiától a controllingon át az üzleti folyamatokig.
Számunkra a hatékonyság növelése nem feltétlenül jelent egyet a létszám leépítésével. Ugyanakkora hangsúlyt fektetünk az átfutási idő csökkentésére, a minőség fejlesztésére, a motiváció megteremtésére is. Mindeközben Ön abból profitál,
hogy ágazati és módszertani szakértőink tudásukat a rendelkezésére bocsátják. Vállaljuk a felelősséget javaslataink megvalósításáért. Úgy tűnik, ügyfeleink szeretnek így dolgozni: ezért szolgálhatunk annyi megbízót nemcsak Magyarországon
és Európában, hanem a világ további húsz országában Észak-Amerikától a Távol-Keletig.

FILOZÓFIÁNK

The Performance Architects

"Tanácsadási szemléletünk biztosíték arra, hogy a stratégiai menedzsment, a controlling, a folyamatmenedzsment és a szervezetalakítás, valamint az informatika terén nyújtott megoldásaink összehangoltan járuljanak hozzá ügyfeleink
teljesítményének tartós javulásához."


A teljesítmény építészeiként (The Performance Architects) valóban a teljesítmény fokozására koncentrálunk. Egyaránt figyelemmel vagyunk a stratégiai szintű és az operatív kérdések iránt. Vállaljuk a stratégia megfogalmazásától,
illetve felülvizsgálatától indulva, a célkijelölés feladatain át a folyamatok és a szervezet hozzáillesztését a vevői igényekhez és a környezeti elvárásokhoz, a megfelelő controlling rendszerek és támogató informatikai alkalmazások kialakítását.
Amennyiben ezek közül egy-egy elem fejlesztésére kapunk megbízást, akkor is törekedni fogunk arra, hogy a többi területtel összhangban álló megoldást nyújtsunk át megbízónknak.

Miként az építészek, mi is a tervek elkészítésével kezdjük munkánkat, majd felügyeljük, és összehangoljuk az egyes feladatokat, projekteket annak érdekében, hogy a munka elején megfogalmazott célkitűzések ténylegesen megvalósuljanak.
Ekként járunk el például egy informatikai rendszer bevezetésekor: ügyfelünkkel közösen összegyűjtjük az elvárásokat, kidolgozzuk az új rendszer koncepcióját, a szállítóktól független szereplőként biztosítjuk a kiválasztás és a bevezetés során
megbízónk érdekeinek érvényesülését, hangsúlyt fektetünk a felhasználók képzésére, támogatást nyújtunk az átállás feladatainál.

Nagy Andrea Költségszakértő

Cím:
1077, Budapest Dohány u.68.
mobil:
20/341-5715
:
20/341-5715
Tevékenység rövid leírása:
Építőipari beruházások megvalósíthatósági tanulmányainak elkészítése, UNIÓS beruházások költségeinek tervezése, költségszakértői elemzése és ellenőrzése. Tervek kivitelezés előtti költségcsökkentő vizsgálata. Vitás kérdésekben a felek közötti megegyezés költségeinek vizsgálata, költségmegosztások tekintetében is. Megvalósult beruházások költségeinek utóellenőrzése, elemzések készítése. Kivitelezési ütemtervek készítése. Megvalósíthatósági költségszakértői tanulmányok készítése. Igazságügyi szakértői vélemények készítésében való közreműködés, igazságügyi szakértő bevonásával.

Mobilitás 98 Kft.

Cím:
2100, Gödöllő Petőfi tér 15.
telefon:
20/340-8683
fax:
20/340-8683
Tevékenység rövid leírása:
Cégünk pénzügyi szaktanácsadással, könyveléssel, könyvvizsgálással és adótanácsadással foglalkozik.

Credit Austria Pénzügyi Tanácsadó

Cím:
1038, Budapest Táncsics M.u.44.
mobil:
30 245 2974
e-mail:
30 245 2974
Tevékenység rövid leírása:
Szokjon hozzá a szokatlanhoz! Legyen jobb szerződése az ismerőseinél és legyen az Öné a vártnál nagyobb nyereség is. Előzzön meg másokat az adósságok rendezésében. Miért nem hiszi el, hogy ezt meg tudná csinálni? Hozza pénzügyeit csúcsformába! Beszéljünk róla! Mindenkinek van egy álma, Legyen kisebb a lakáshitel adóssága!Most korrigálhatja visszafizetési ígéretét és megspórolhat 10 évnyi adóssághalmazt. Válassza adósság korrekciós programunkat és tegyen zsebre több millió forintot.Lakáshitel Visszafizetés Korrekciós Programja Egy új szemléletű program, amely megváltoztatja a hagyományos hosszútávú adósság kötelezettségek értelmét és megoldást kínál a meglévő szerződések nyereséges lezárására. Legyen tisztában a helyzetével és tervezzen pénztárcája javára. Erre most reális esélye van. Ötletet adunk a mellékletben. Az én helyzetem alkalmas-e erre a megoldásra?Akár hitelcserével, akár új hitel igényével szeretne bekapcsolódni a programba, a fedezetet adó ingatlanoknak is meg kell felelni bizonyos feltételeknek. Nézze meg, az Ön ingatlana illik-e a feltételek közé! Vagyonvédelmi riadót rendeltek el a magyar lakáshitel adósok számára! Minden 20 évre kötött hitelszerződés veszélyes. Ha sikerülne is túlélni a 20 évet, sokba kerül ez Önnek, kedves hitelfelvevő. A vagyonmentés kapcsán most megfelezheti a tartozását. A választott hitele esélyes a lecserélésre, mert nincs szükség ilyen hosszú adós időszakra. Cserélje le a lakáshitelét egy másikra és vágjon zsebre 10 évnyi megspórolható pénzt. S.O.S. intézkedés a mentéshez. Minden helyzetre van megoldás! Hitelek sokféle változatban és problémás esetek kezelésére. A korrekt ügyintézés és ügykezelés nálunk nem luxus. Ha már egyszer baj van, oldjuk meg azt gyorsan. Osztrák hitel BAR listásoknak is!
Már egyre több helyen hozzáférhető.Könnyen és gyorsan hozzáférhető osztrák jelzálog hitel lehetőség szabad felhasználásra, hitelkiváltásra és lakás vásárlására. Drága hitelét cserélje jobbra!Hitelek felülvizsgálata és kiváltásuk a legújabb kedvezményekre.Szeretné, ha meglévő lakáshitel tartozása nyereséges végeredménnyel zárulna? A takarékbetétek ideje lejárt!A piac legjobb folyószámlája, amelyben a világ legaktívabb cégeinek eredményei határozzák meg a hozamot. A befektetési alapok használata felértékelődött a kevés pénzzel rendelkező emberek részére is. A tőkegyűjtés új generációs megoldásai! Cégfejlesztés és konszolidáció. Vállalatbővítés, cég értékesítés, iparági konszolidációs megoldások, finanszírozási stratégiák.Sok esetben a kívánt célt nem lehet banki hitellel elérni. A kockázati tőketársaság nem hitel formájában finanszíroz, hanem átmeneti időre részesedést vásárol a kezdő vállalkozásban azzal a céllal, hogy annak későbbi eladásánál minél nagyobb tőkenyereséget érjen el.

Allianz Hungária Nyugdíjpénztár

Cím:
1052, Budapest Károly krt. 6-12.
telefon:
40 429 429
fax:
40 429 429
Tevékenység rövid leírása:
Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. 1996 augusztusa óta az Allianz AG 100 százalékos tulajdona, amely óriáscég a maga 700 milliárd eurós kezelt vagyonával a világ egyik vezető biztosítótársasága.
Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. támogatásával 1996. április 19-én - a törvényi szabályozás megteremtése után - megkezdte működését az Allianz Hungária Nyugdíjpénztár / a névváltoztatás előtt Hungária Biztosító Önkéntes Nyugdíjpénztára/. Már ebben az évben a piac élére állt, s ezt a pozicíóját ma is őrzi. 1997. július 15-én az országgyűlés elfogadta a társadalombiztosítási reformról szóló törvénycsomagot. Ennek alapján nyugdíjpénztárunk kiterjesztette tevékenységét a magán-nyugdíjpénztári feladatok ellátására is. A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügylete elsőként pénztárunknak adta meg a teljes körű - önkéntes és magánnyugdíjpénztárra vonatkozó - tevékenységi engedélyt, és ennek birtokában 1997. október 29-étől az Allianz Hungária Önkéntes és Magánnyugdíjpénztár megkezdte komplex tevékenységét.
Érvek az Allianz Hungária Nyugdíjpénztár mellett Partnerség: Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. Magyarország piacvezető biztosítója és egyben az egyik legnagyobb intézményi befektető, a nyugdíjpénztár vagyonkezelője. Biztonság: Tulajdonosunk, az Allianz Csoport Európa legnagyobb biztosítója, az általa kezelt vagyon 700 milliárd euró. Befektetői szakértelem: Hazánk öt legnagyobb professzionális befektetőjének egyikeként az Allianz Hungária Biztosító Zrt. már több mint 10 éve ugyanazt a biztonságos befektetési politikát folytatja, amelynek köszönhetően évek óta egyenletes, biztonságos reálhozammal járulunk hozzá tagjaink nyugdíjcélú megtakarításainak növeléséhez. Ez a tendencia várhatóan a jövőben is fenntartható. Költségtakarékos működés: Úgy az Allianz Hungária Nyugdíjpénztár, mint az Allianz Hungária Biztosító Zrt. méreténél fogva alacsony fajlagos költségmutatókkal gazdálkodik. Rugalmasság: Az önkéntes és a magánnyugdíjpénztárunk szolgáltatásainak széles köréből személyre szabott lehetőségeket kínálunk tagjainknak. Személyes ügykezelés: Minden partnerünket személyi felelős segíti a szerződés megkötésében és a további adminisztrációban is. Országos hálózat: Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. országos hálózatával minden nagyobb településén jelen van, és közvetlen számítógépes kapcsolattal támogatja a rugalmas ügyfélkiszolgálást pénztártagjaink számára is. Várjuk jelentkezését ügyfélszolgálatunkon, ahol szakembereink készséggel válaszolnak további kérdéseire, vagy e-mail címünkön, ahol interaktív kapcsolattal és naprakész információkkal állunk minden kedves érdeklődő rendelkezésére. Ügyfélszolgálati telefonszámaink: 06/40-429-429, fax: 06/1-429-1-540, vagy írjon nekünk levelet, illetve küldjön e-mailt!
Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai személyesen várják az Ön hívásait, munkaidőn kívül üzenetet hagyhat ezen a számon, s ezután a lehető legrövidebb időn belül visszahívjuk Önt.
A felgyorsult világban megváltoztak az igényeink is. Kevés szabadidőnkből egyre nehezebben áldozunk ügyintézésre, sorban állásra.
Telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a következő gyors, és pontos szolgáltatásokkal várjuk Önt:
széles körű, naprakész információk nyújtása az Allianz Hungária Nyugdíjpénztárról,
a különféle nyugdíjpénztári termékekről,
az Ön szerződéseiről,
PIN-kódos azonosítás után számlájának állásáról, a pénzmozgásokról,
a napi aktualitásokról.
Az Allianz Hungária Nyugdíjpénztár telefonos ügyfélszolgálata - követve a piac változásait - az Ön igényéhez igazodva a legmagasabb szintű szolgáltatással várja ügyfeleit.
Munkatársaink az alábbi időpontokban várják az Ön kérdéseit, kéréseit:
Hétfő - Csütörtök: 8.00 - 17.00
Péntek: 8.00 - 15.00
Fenti időn túl üzenetrögzítőinken hagyhat üzenetet, melynek intézéséről munkatársaink tájékoztatják Önt.

Equis Ingatlantanácsadó Kft.

Cím:
1092, Budapest Ráday u.51.
telefon:
455 8850
fax:
455 8850
Tevékenység rövid leírása:
1984-ben Michael Silver azzal a céllal alapította meg az Equis Corporation-t, hogy pártatlan ingatlan-tanácsadási szolgáltatást nyújtson vállalati felhasználók részére. A Chicago belvárosából induló háromfős iroda mára globális vállalattá fejlődött, melyet a neves amerikai ingatlan-szaklap, a Commercial Property News a 2000. év egyik leggyorsabban fejlődő kereskedelmi ingatlancégének ismert el. Az Equis ma a világ legnagyobb, teljes körű vállalati ingatlan-tanácsadó cége, amely kizárólag a felhasználói oldal érdekeit képviseli.

Az Equis célja, hogy költséghatékony ingatlan-megoldásokkal segítse ügyfeleit, stratégiai üzleti céljaik elérésében. A chicagói központú vállalat számos óriáscég több mint 25 millió m2-nyi ingatlan-portfolióját kezeli. Az Equis minőségi szolgáltatások iránti elkötelezettségét a jövőben globális irodahálózatának továbbfejlesztésével szeretné kifejezni. E folyamat szerves részeként, ügyfeleink jobb kiszolgálásának érdekében nyílt meg az Equis közép-kelet-európai regionális irodája Budapesten, 2001. tavaszán. Az Equis széles körű ingatlan-tanácsadási szolgáltatásainak célja, hogy maximalizálja ügyfelei létesítményeinek hatékonyságát és termelékenységét. Ennek érdekében összehangolja partnerei üzleti- és ingatlan-célkitűzéseit, elkerülve a váratlanul felmerülő problémákat. Akár egy-egy szolgáltatásunkat, akár teljes palettánkat veszik igénybe kínálatunkból, az Equis ügyfelei együttműködésünk teljes időtartama alatt mindvégig egy munkatársunkkal állnak kapcsolatban. A gyors ügyintézéssel és magas szintű szolgáltatásainkkal pontosan kimutatható eredményeket érünk el ügyfeleink alapvető üzleti céljainak megvalósításában.Az Equis megalakulása óta kizárólag vállalatok ingatlanvásárlási és -bérlési feladatainak megoldására szakosodott. Az Equis soha nem lép fel ingatlan-befektetőként, fejlesztőként, tulajdonosként, vagy üzemeltetőként. Mivel cégünk nem képvisel sem épület-, sem földtulajdonosokat, a teljes pártatlanságot garantálva tudjuk a felhasználói oldalt kizárólagos jelleggel képviselni. Nemzetközi irodahálózatunk minden tagja a chicagói anyacég teljes tulajdonú leányvállalataként üzemel, ami biztosítja szolgáltatásaink egységesen magas színvonalát. A fenti alapelvek határozták meg cégünk növekedését a kezdeti ingatlan adás-vételi szolgáltatásoktól egészen máig, amikor már teljes körű ingatlan-tanácsadást kínálunk világszerte.

Ingatlan-tranzakciók lebonyolítása
Az Equis olyan kreatív és professzionális szakembereket biztosít, akik az ingatlan-bérlés, -vásárlás, -eladás és bármely más hasonló tranzakció területén ügyfeleink stratégiai érdekeit szolgálva maximális eredményeket érnek el.
Beruházások lebonyolítása
Projekt Menedzsment csoportunk vállalja teljes beruházások komplett lebonyolítását a helyszín kiválasztásától a terveztetésen keresztül a kivitelezés megversenyeztetésén és koordinálásán át a beköltözés megszervezéséig. Az Equis felkutatja a legjobb feltételekkel rendelkező helyszínt, és gondoskodik arról, hogy az épület a költségvetés-tervezetnek megfelelően határidőre rendelkezésre álljon. Így biztosítjuk azt, hogy megrendelőink napi üzleti tevékenysége zökkenőmentesen folytatódhasson. Amennyiben ügyfeleink helyigénye idővel változik, vállaljuk a megfelelő munkaterületek átalakításával járó feladatok lebonyolítását is.
Finanszírozási szolgáltatások
Ügyfeleink ingatlan- és pénzügyi céljainak felmérése után elemzőink meghatározzák, hogy milyen finanszírozási forma felel meg legjobban üzleti céljaiknak. Tőkepiaci és ingatlanpiaci ismeretei felhasználásával az Equis portfólió-elemzést készít az ügyfél lehetőségeiről. Ez alapján különböző pénzügyi megoldások lehetőségét kínáljuk megrendelőinknek ingatlanok megvásárlása, eladása, fejlesztése, vagy testre szabott beruházások megvalósítása és visszabérlés esetén.
Információ-kezelési szolgáltatások
Az Equis szakember-csapata egész vállalati ingatlanportfóliók, bérleti szerződés-állományok és azok változásainak adminisztrációját képes magas színvonalon ellátni. Ügyfeleink meglévő rendszere, illetve saját fejlesztésű számítógépes adatbázisunk segítségével olyan testre szabott, részletes elemzéseket készítünk, melyek segítségével lehetővé válik a portfólió-alapú költségelemzés, és az ezekkel kapcsolatos stratégiai ingatlan-döntések előkészítése.

Online Szakmai Telefonkönyv, cégregisztráció ©2005-2018 Tudakozó Rendszer Kft.
Minden jog fenntartva!
Magyarország térképes cégkeresője, útvonaltervező, tudakozó, online telefonkönyv:
Kft, Bt, NYRt, Zrt. kereső.